Nyköping

Imorgon blir det nog Nyköping för min del, då kanske jag hinner med två flugor i en smäll. Herrarna spelar och Per spelar. Hoppas bara hallarna ligger nära varandra. Madde kunde inte följa med, Danmark kommer dit imorgon. Men ja ska höra med tjejerna i skolan i morgon ;)

Idag har vi också konstaterat att det är fler som ska till Göteborg. Skit kul! Jag Madde Felicia och Sofie kommer bo på Scandic cr typ, Anna Agnes och Elin kanske kommer bo hon Annas farbror. Miranda Julia och Lollo kanske bokar hotell dom med. Fanna och Jossan ska tydligen ta flyget ner och bo hos Fannys bror. Resten av tjejorna vet jag inte än... Fy va kul flickor! Om nu allt går som det ska och alla följer med. ;)


Scandic CrownScandic CrownScandic Crown


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0