Söndag

Många är negativa mot söndagar? Varför de, det är ju ur skönt att bara vara, slappa och sova. I och för sig måste jag plugga spanischhh också. Kanske inte är så kul men.

AA min lördags kväll spendrarde jag tillsammans med Per på söderg. Riktigt mysigt. Vi ladde hem en riktig drama/romantisk film, -tidresenärens hustru. Den var först svår att förstå, rätt komplicerad... Men jäklar va med kärlek det var i den filmen. En riktig Matilda film. Per höll sig faktiskt också vaken hela och tyckte den va bra. Men aa som vanligt så börja jag stor gråta i slutet. Och det betyder att den var bra. Plus att Rachel McAdams är huvudrollen, hon är nog min favorit skådis.

Den här filmen var grym.


Kommentarer
Postat av: julia

Jag har också sett den men så bra var den inte :p den var bra, men inte världsklass! ;) fast håller med om att den var sorglig, speciellt på slutet.. :)

2010-02-21 @ 19:05:44
Postat av: MKL

Asså jag tyckte den var riktigt irriterande ibörjan när man inte fatta vart han va eller hur han inte kom ihåg saker. Men annars tycker jag det var hur bra som hellst. Alla tycker vi olika... ;)

2010-02-21 @ 21:47:06
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/
Postat av: julia

SANT SANT och tur är väl det :)

2010-02-22 @ 17:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0