SPORTLOV

Fredag och sportlov, hur jävla skönt är inte det? jo jävligt skönt. Jag kom hem för ett tag sen, jag Elin och pappsen åkte på en kort biltur. Fick min telefon inlämnad och på en ny som låne telefon. Gammal men snyggare än min med tanke på hur gammal den är... Men det här en samsung, hur ska detta gå?


Jag ska iallfall väg med Pers mamma och pappa för att kolla på hockey i huddinge. På per då såklart. Matchen börjar halv åtta så vi är väl inte hemma förns 11 tiden, kanske inte blir någon tjej kväll för min del, vi har trots allt match med SIFEN imorgon vid två. Madde ska på middag också så vi får se. Vi prata om att ha det imogon iställe, låter bättre! Men aa vi kanske hörs senare. CIAO!


Kommentarer
Postat av: jessica

nej ska ni spela med SIFEN? :D fan va synd att jag inte spelar dåå juuu.... ;)

2010-02-26 @ 17:04:17
URL: http://chessicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0