Tisdag

idag har vi börjat med No blocket iskolan igen. S U C K är ordet! Det är nog det allra tråkigaste som finns! Men det är bara att leva med det. Vi ska ju trots allt ha Nationella i No. Och det är bara en vecka kvar till svenska nationella exakt! Vi fick reda på änet idag. Liiite svårt ämne tycker jag faktiskt... Men det ska gå bra! ;)

Kom hem från träningen för ett tag sen. Det var en skit rolig träning tycker jag, sen efter duschen satt jag och pratade med min barndoms vän Sofie som jag inte träffar ofta alls. Det är mysigt att bara sitta och prata ibland. 

Jag och Anna snackade om hår och så efter fysen också. Och kom fram till att vi/hon ska färga sitt löshår! YES. Funderar på att sätta i lite blonda slingor i mitt också, time will tell....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0