Torsdag

Hallåå? Det är redan torsdag, snart fredag?! Veckorna går verkligen fort. UNDERBART! Så det ska vara, heeeela tiden. Under skolveckorna då såklart. Sen kan det få gå hur långsamt som hellst när det är helg och lov.. ;)

Ja jag kom iallafall hem från hallen nyss, en timmes räning, ingen fys, soooooöönt. Ja tyckte faktisk det var en rolig träning... Ingen dusch för min del i hallen, fick skjuts av Roger, Elins pappa. Så snart ska det bli en varm och skön dusch för min del. Per kanske kommer hit lite senare, får se om päronen tillåter det liksom. Hoppas...

Jag hann aldrig skriva igår kväll, men jag Elin Madde och Kroon åke upp till Eruo igår, bytte my thing och kkäka sen donken. Riktigt jävla förbannat gott. Sen åkte vi hem en snabbis, kolla lite OS sen vart det ishallen för min och Elins del. Mysig stund i en relativt arm ishall, om man jämför med utomhus. Jag gick men Elin en bit för hon var tvungen att gå hem. Och jävlar va mina fötter inte hade någon känsel. Bläää, riktigt kallt. Matchen slutade iallfall med typ 16-0 Nej så sen for jag hem till Per och sov där.

Nu blir det mat, dusch OS. Puss.

Såhär har jag gåt runt hela dagen, pga mitt ÄCKLIGA hår. Måste verkligen göra någonting åt det... SNART.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0