Tulpankungen

Kom just på att man ska göra beställningen för tulpanerna idag. För visst var det idag? Hoppas det, annars måste jag sälja 10 stycken... Har nu sålt två, så det skulle bli en aning jobbigt ;)
Som sagt så är jag sjuk och ska gå och lägga mg nu i tid, eller ja, iallfall gå och lägga mig i min nybäddade säng, slå på tv;n och bara tat lugnt. Ingen skola för min del imorgon heller. SKÖNT fast tråkigt. Men tror inte jag missar så mycket för vi ska till naturhistoriska museet -_-

Juste, nu är Maddes resa till Götet klar, och tror att min och Sofies också är det, vi har iallfall hotell nu! Hoppas det blir fler som kommer med! :D


Nej nu vill jag vara pigg och kry...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0