26/1-2010

Hola readers ;)

Jag vaknade upp tillsammans med Per, kladdigt... Jag åkte till skolan och han åkte hem. Jag vart liite sådär avundsjuk när han skriver att han typ ska sova och så. Men jag menar om man endå gått upp en gång kan man väl lika väl jobba sig egenom hela dagen? JA..

Jag skulle faktiskt säga att skoldagen var skön. Väldig skön. Vårna tre timmarslektion vart typ inställd. Eller a vi gjorde iallfall ingenting.
Efter skolan gick vi såklart och skulle köpa mat till innan träningen. Jag och Anna köpte salami och potatis sallad, Muums med stort m. När vi väl kom till hallen var nästan allt folk där. Jag var mulad av grädde. Det var då INTE mysigt. För det kom på ena min kind och I mitt öra. Äckligt.

Aja nu är jag hemma och ska äta närsomhellst. Jag är hunrig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0