'Adjös'

Jag kom nyss hem från hallen. Det var riktigt kul att spela faktiskt. Det gick bra och vi vann. Med rätt mycket(?), ja vi var iallfall bra och alla var typ jäääätte taggade tills imorgon, det är så det ska vara ju.

ja, nu börjar det dra ihop sig till det som vi alla väntat på-Sverigecupen. Guad, jag är skiiiiiiit taggad verkligen. Hoppas vi kommer lågt och har otroligt kul tillsammans. Fan det här är ju verkligen det man velat göra så länge nu, och det startar imorgon! Fan va kul brudar!

Vi åker buss allihopa från Uppland till Katrineholm imorgon klockan tolv. Innan det ska vi (familjen) gå och käka kina mat. Underbart gott. SUSHI!

Usch jag hade velat att jag och Per skulle träffas nu. Men det går ju inte... Kände direkt efter vi hade gått ifrån varandra ifrån hallen att jag verkligen kommer sakna honom. Ska liksom bara vara borta i tre dagar?
Nej men han är ju fan det bästa jag har och jag saknar honom varje dag...

Kommer iallfall inte kunna skriva när jag är där nere, kommer nog nte ta med datan. Men Madde ska göra det så om det finns internet kanske jag skriver hur det gått och så. ;) Haha jag ska dela säng med Elin slangen G Gustafsson där nere också. Brukar ju gå bra när jag sover med henne. Så vi får väl se ;)

Dax att packa, som jag inte ens börjat med. Vet ju fan inte riktigt vad jag ska ta med mig. Vi har ingen packningslista? Aja, får bli det gammla vanliga, vi får ju väska overall strumpor och matchställ på bussen. Men först ska jag duscha. Så vi säger god natt och hejdå för ett tag ;) Ha det så bra och håll tummarna för oss! :)



Kommentarer
Postat av: Anna

lycka till matilda :-D

2010-01-15 @ 12:49:35
URL: http://alfmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0