Ajaa

Våran match startade helt jävla grymt, vi ledde med 5-0 och en tid stod det till och med 12-6 till oss. Men vad hände sen? Ja man kan ju säga att vi rasade ihop. Vet inte riktigt va vi förlorade med. Men det blev mycket... Och det var synd. Aja det är bara bita ihop och komma igen.

Det snackas om en kväll hos Madde? Det vore ju mysigt! Sen rullar jag nog vidare till Per och sover där. Grymt ;)

Nej så nu har jag precis duschat, vaaaaaaaaaaaaarmt! Underbart jävla skönt. ska rensa upp min lya som liknar ett bombnedslag sen blir det väl Madde!

Filmer jag SKA se när dom kommer ut. -The last song, twilight 3, dear john, a walk to remember, den tror jag att jag sett, men vill se den igen. Och samma sak med the notebook. Dax för filmkvällar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0