dålig uppdatering

Godmorgon höll jag på att säga. Men menar god kväll. Man hinner ju inte skriva blogg nu när skolan är igång. Så det är därför jag inte skriver så mycket mina få läsare ;)

Jag kom iallafall hem precis. Har vart hos Per nu en snabbis. Gick dit tillsammans med honom efter skolan som varit jävligt skön faktiskt. Rätt rolig också. Och imorgon är sista skoldagen. Sen blir det ledigt på fredagen för att ladda upp inför Sverigecupen. Wonderful!

Imorgon ska vi har första läxförhöret sen skolan börja. Och jag som ska ta tag i mina studier glömmer självklart papprerna i skåpet i skolan. Jag som tog hem dom första dagen och tog dumt nog med dom till skolan igen. Vi hade inte ens några lektioner i skolan liksom? Vi hade ju heldag block i träslöjd... Haha vi bygger en träslöjdssal just nu våran klass. Börjat med stolar och bänkar idag. Grymt... ;)
Till lunch hade vi fyra tjejer beställt varis sallad. Men hoppades inte på för mycket när vi kom till skolan. Men så står dom där. Min uuur goooa räksallad. MUUUMS! Ett plus till SkolanBergius eftersom det annars skulle va vart frukost korv till lunch...

Nu ska jag iallfall försöka komma ihåg spanska orden. Sen blir det ishallen med Elin! BYE!






Jag och min underbara mamma gick tillsammans hem från Per, hon hade då varit på sitt nya jobb och kom från stationen.
Dax att anteckna va? Haha...


Kommentarer
Postat av: eg

jag antecknar för fullt stumpan! ;)

2010-01-13 @ 18:55:14
URL: http://elingu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0