Det är tisdag

Halihallå. Klockan är snart tre och jag har hunnit med att äta frukost, spelat match, tränat en timme, duschat och ätit underbart go lunch med pappa och lillen.

Vi hade match mot pojkar-95 klockan straxs efter 11. Relativt tidigt med tanke på att jag sovit till ganska mycket längre tider det här lovet? Ja... Men det gick bra och det var kul! Vi förlora dock med en boll enligt dommarna Anton och Filip. Sen var det träning i kanske en timme? Gick bra. Sen snabbdusch för att hinna med lunchen på Alanya eller va det nu heter. Det var snorgott med en fläskfilé spett och pomes + tsatsiki och gosallad. Mmuums säger jag bara! Tack Pappa.

Nej så nu ska jag tat lugnt och se vad kvällen slutar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0