Det är vinter i mitt hus

Det är svin kallt här inne, mina fingrar var istappar för ett tag sen.
Det är den femte januari idag och betyder att jag fyller år om exakt sex månader, jag längtar som ett barn. Plus att imorgon har jag och Per varit tillsammans i sju månader. Helsicke va tiden går fort. Det är bra för jag vill bara gå ut äckel nian nu. Usch va jag inte gillar skolan. Hoppas tiden går blixt snabbt nu efter den 11. Tänk sommarlov. UNDERBART! Jag verkligen GILLAR sommaren. Vill ha tillbaka min moppe nu! Jävla idiot som snodde den för en dag och hann tortera lillaröda. Och sen får man inte ett enda öre för det?! Vad är det för poliser i Sverige? Jag menar dom tar upp saker då människor snor ett tvspel i rätten eller domstolen eller va fan det är. Men dom tar inte upp när en grabb snor en moppe, tar sönder den, kör utan körkort, utan hjälm, utan mopedens tillstånd... Jag blir så irriterad. Åklagaren hävdar att det inte finna tillräckligt med bevis för att säga att det är killen som snott den. Vafan?! Den vart snodd hos Per, eller a på södergatan 16 och han som snodde den bodde på södergatan 2? Vi har plåtar och skit mer handavtryck, typ fem personer har sett att han kört på den? Plus att vi fick ju fast honom när han satt på själva moppen? Och han som snodde den hade redan prickar i sitt register?idioter som inte förstår......!!!!!! Jag har sån lust att bara knacka på hos den där familjen och kräva pengar. Har dom inget samvete eller medkänsla!? INTE ETT ÖRE! Okej min moppe var inte så dyr men endå?

Okej nu väckte jag käslor. Men jag säger bara FUCK!




AVSKALAD MOPPE.SE

Här levde den iallfall.


Kommentarer
Postat av: eg

HAHAHAHAHA du är rolig du ;)

2010-01-05 @ 16:52:01
URL: http://elingu.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag bli också jävligt irriterad :O

vi såg ju fan hela saken, Fan la vi ner så mycket energi på det om det ändå inte gjorde någon nytta :O:O

Du kan lixom inte köra moppen och killen är inte fast :O Nu blir jag jävligt sur också,

2010-01-05 @ 16:53:39
Postat av: maddelito

Glömde skriva mitt namn sista inlägget! :D

2010-01-05 @ 16:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0