En hamster kanske?

Kan ju säga att det är svin kallt. Och jag kan medge att jag har promenerat rätt mycket idag och alla andra dagar det här lovet. För jag har inget busskort! Blääääää. Menmen det är rätt skönt att gå. Eller inte idag, för jag hade ingen mössa och ingen luva på min lilla jacka. Så jag gick som en, ja jag vet inte vad, kanske en mupp rent ut sagt. Hade min stickade tröja som mössa... Jag träffade Jossan och Sara på väge hem, dom skulle gå och sola, och jag tänkte bara (till Anna) att det skulle vara hur skönt som hellst, att bara ligga där i värmen ett tag. Så jag ska nog ta tillbaka min anklagelse mot Anna. Det är bra att sola, visst!


Yes, så här gick jag hela vägen hem.


Kommentarer
Postat av: maddelito

Det såg verkligen inte konstigt ut! :O haha

2010-01-08 @ 16:36:54
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/
Postat av: eg

YOU LOOK HOT!

2010-01-08 @ 16:56:09
URL: http://elingu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0