.

Per är just nu och hämtar sina nycklar hemma hos Alex, undra hur många gånger han tappat bort sina nycklar under vårat förhållande. Många...
Jag sitter och tänker på Sverigecupen. Jag är nervös! Vet inte varför jag är det nu så här tidigt. Igår hade vi ju träning med upplandslaget, och körde då shootout eller va det nu heter. Och gu vad läskigt att göra det inför så mycket folk. Tänk om man gör bort sig extremt liksom? Men dom som gjorde det på träningen gjorde det jätte bra, så jag tycker vi kör på dom, haha! Eller Madde med hennes vänster slägga kanske... Eller rättare sagt MM, det är hennes nya namn i upplandslaget. MatrialarMadde. Haha humor, hon fick ta hem tröjorna och tvätta efter matchen igår. Haha stackare. Nej men fan det är ju sjukt bra att hon får följa med. Det är verkligen synd att hon inte kan spela stackaren... Slut på mina tankar om sverigecupen gott folk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA MATILDA! det är bra att du är nervös, Då spelar vi ju bättre har vi ju kommit fram till! :D för jag var sjuukt nervös i partille finalen,

Och ja jag ska nog köra avgjörande shoot out med min vänsterslägga! den är överlägsen :) haha

Ja, jag är jävligt glad för att få åka med, nu hoppas jag bara på en overall! :D haha



Värsta blogginlägget som kommentar :P

2010-01-06 @ 21:08:49
Postat av: maddelito

Jag glömde fylla i namn och så IGEN!

2010-01-06 @ 21:09:34
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/
Postat av: salina

man är alltid nervös först men det går bra, tro mig! =) skit kul äre!

2010-01-11 @ 11:21:41
URL: http://saliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0