Förlust med sju?

Okej, summering av kvällens match. ElinS räddade oss, Jossan också för den delen. Men det räckte inte, vi förlora endå. Men det kanske inte var så konstigt? Btw måste faktiskt nämna Jossans underarmsskott raaakt upp i kryllan. Det var de snyggaste jag sett på länge! Go girl!

Kom iallafall hem för kanske en halv timme sen. Åkte med Roger, alltså Elin Julia och Patrik också, kul hemresa tycker jag ;-) Sitter här och har ätit både det ena och de andra. En dubbelmacka och en suuuuupeer go ölkorv. Ölkorv måste va bland de godaste som finns!? Men Elin, du skulle äte ägg va? Eller kanske lite blodpuddig med sylt och mjölk? USCH säger jag och Julia. Mjölk är det äckligaste som finns. Förutom till varma bullar och pannkakor...

Nej men godnatt, måste ju sova nu när jag ska upp om ungefär sju timmar... Men lika glad för de är jag, men gladast är nog räven, hej hopp gummi snopp kalle anka är en bög musse han är också bra runkar varje dag........... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0