Godmorgon Tisadag

Tidigt inlägg... Jag fick plötsligt tid med att skriva klockan 07:39. Otroligt. Nej men jag får skjuts av mamma så jag slapp ta bussen. Fick iallfall busskort utav skolan igår så nu ska jag bli en bussåkare igen. Det är faktiskt rätt skönt att sitta på bussen på morgonen, ellerhur Elin. Haha varje gång vi sitter där säger hon, snälla kan vi inte sitta kvar och låtsas att vi inte hann plinga?
Vi har aldrig gjort det hittils, men någon gång innan vi slutar nian sa vi va? ;)

Idag blir väl som en vanlig dag i skolan, rätt jobbig dag i och för sig, mycke lektioner. Men det är ju kul. Jätte kul att få lära sig någonting nytt varje dag...:)

Men ciao, nu ska jag gå och borsta tänderna.


Kommentarer
Postat av: eg

YES!!!!

2010-01-12 @ 20:41:52
URL: http://elingu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0