Godnatt

Ska snart dra mig till sängs, det här blir nog min första tidiga natt.
Kollade precis klart på paradise hotel som förmodligen de flesta gjort och jag har kommit fram till att min favorit tjej är Annelie och favorit kille är Kristoffer, undra varför liksom... Den nya tjejen är ju iallafall en skandal. Pinsamt hur hon beter sig.

Nej så nu ska jag sova, känner att det är behövligt. elva dagar kvar till Sverige cupen och sex dagar innan skolan börjar. Kan ju säga att jag redan längtar till nästa lov, sportlovet vecka nio. Skulle ju inte sitta fel med en liten resa till sälen? Till något ställe att åka skidor på, för det var grymt länge sen nu. Jag åkte ju tyvärr inte med familjen förra året vi åkte. Nej en solsemester skulle nästen sitta ännu bättre! 

GODNATT! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0