GRATTIS MIRANDA OCH JOHAN!

Nu är jag äntligen hemma efter en underbar weekend i Katrineholm. Spelmässigt gick det bra för oss i laget dom tre första matcherna. Men dom sista två kolappsade liiite grann. Eller både Stockholm och Skåne som vi mötte var grymma. Stockholm mötte vi i gruppen och torska med två. Dom vann sedan hela skiten, Grattis! :D Skåne som vi förlora mot i kvarten kom trea, förlorade i shootout med en boll.

Aja det gick iallfall bra tycker jag, vi var trotts allt lilla Uppland. Fast lilla Uppland hade två allstar medlemar, Miranda och Johan. GRYMT! 'Stolt'

Imorgon blir det sovmorgon för min del och säkert många andras också. Per kommer hit snart. Så snart blir det goooodnaatt. Jag får berätta mer om SverigeCupen ågon annan dag, för det finns så otroligt mycket allt säga, det var suuuper kul!


Kommentarer
Postat av: Miranda

Tack Matilda :D <3

2010-01-17 @ 23:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0