Handboll

Sitter med la familia och kollar Handboll, Sverige-Norge. Norge är rätt så grymma Anna... 
Om typ 40 minuter börjar paradise hotel, jag är taggad!
Det är 21.3 minus grader ute hos oss. Sverige börjar bli riktigt kallt.
Min kväll är iallfall räddad!



Okej nu ringde Madde nyss, hon hade precis läst mitt 'mail' på fackbook som jag skrev. Jag lurade henne och sa att jag inte fick åka någonstan så att hon inte kunde komma och lämna ett busskort. Jag skulle aldrig tillåta henne att åka i kylan för ett jävla busskort. Så jag drog en nödlögn. Så nu var hon 'sur' för att jag 'ljög' för henne.
Och ungen försöker få i mig att hon färgat håret blondt. Ska jag tro på det eller? Hon har bilder på sin blogg men jag tror det är Annas löshår. Får väl se snart. Hon ska skicka bild utan mössa. Hmm vet inte riktigt vad jag ska tro för hon svär på allt att hon inte ljuger. Haha...


Kommentarer
Postat av: julia92

Anna har ju färgat sitt löshår brunt vad jag vet så de där skulle mycket väl kunna vara maddes hår ;)

2010-01-05 @ 22:43:02
Postat av: julia92

Anna har ju färgat sitt löshår brunt vad jag vet så de där skulle mycket väl kunna vara maddes hår ;)

2010-01-05 @ 22:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0