Hockeyfruar a la EM

Kom hem från ishallen för ett tag sen. Vi kollade hela matchen! Det har nog aldrig hänt förut ;)
Så jag och Min käraste bästa vän Elin Gustafssson satt där i ishallen som var relativt varm jämförs med ute. Elin ville gå när andra perioden var slut för att hinna med bussen, men hennes övervägande ord löd, jag har ju i och för sig aldrig sett när dom tackar efter matchen.
Haha världens sötaste tjej, och gissa vad hon gjorde efter matchen när vi skulle gå mot busshållsplatsen, jo hon ramla på rumpan ner för en backe. Precis efter att jag sagt att jag säker skulle ramla vilken sekund som helst. ;)
Nej så jag följde henne till busshållsplatsen, sen gick jag tillbaka och så åkte jag och Per med hans mamma hem till södergatan. Vi ska väl snart kolla film. Efter att Per duschat. Som lär ta en evighet. Sen blir det bums och godnatt. Tror till och med att jag kommer somna innom snarast. För jag är trött och måste ju sova nu inför Sverigecupen. ;)
Spanska ska jag skriva också! Gooonatt! :)

Kommentarer
Postat av: eg

Hockeyfruar mee liiiike!

2010-01-14 @ 15:58:46
URL: http://elingu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0