Huummm

Vad ska jag säga? Jag kanske har haft förutfattade meningar. Det har jag lärt mig att man inte ska ha. Jag menar du har aldrig gjort någontng mot mig. Varför ska jag egentligen ha någonting emot dig? Visst att jag käner att man kanske inte kan lite på den personen fullt ut men så länge du inte gjort någonting som jag har eller ska lägga mig i så varför snacka 'skit' och försöka lägga sig i genom att prata med andra om dens problem? Jag vet att sagt är sagt, och jag säger inte att jag inte har snackat, för det har jag. Men det är ju sanning och ingenting dumt. Men forfarande undrar jag varför man ska prata osanning. All sanning kommer tillslut fram, det har det ju visat sig ett antal gånger. Men somsagt jag har haft och kanske fortfarande har förutfattade tankar om dig. Jag vet att du är en toppen person egentligen...

Jag kom iallfall hem från matchen nyss, vi vann med elva bollar tror jag det var. Grymt jävla kul att spela var det idag. Det gick bra också så det var faktiskt en rolig borta match en måndagskväll ;) Snart blir det att packa upp SverigeCups väskorna sen kolla Paradise hotell som jag längtat efter. Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: maddelito

Fan vad bra att ni vann ;) haha

Jag håller med dej matilda!

2010-01-18 @ 20:58:30
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/
Postat av: maddelito

Ja Jag Vill att du ska göra det :) Men måste nog köpa två burkar den här gången (:

Mörkbrunt får det bli :) Tonar bara haha <3

2010-01-19 @ 09:37:38
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0