Huvudstaden

Okej skoldagen blev inte som vanligt. När jag väl kommer till skolan, som vart lite sent säger alla att vi ska till el stockholmo. Det satt ju verkligen inte fel. Underbart skön dag kan jag säga att jag haft. Vi var på två museum. Var av det andra museet kollade jag inte särskillt mycket på. Jag och Lollo tog våra egna svängar och pratade. Mycket skönt. Vi åt iallfall Max. Som skolan bjöd på. Haha det är ju inte var dag det händer...

Så när vi kommer hem till Märsta. Då har det ju snööööat alot. Det sägs ju att nya vintern ska komma igen nu. Suck? Ja och det blev en nunna dag för mig och min halsduk idag igen. Men det är ju alltid trevligt...

Jag har iallfall gjort en plåt sortshini nu. Väldigt duktigt Matilda. Den ska jag ha som matlåds mat. Gottt!

Nej men puss nu ska jag och Agnes kolla Hannah Montana the movie. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0