I bite back

Ja ni, jag ligger i min säng och bara har det sköönt. Har precis kollat lite förtittande på kvällens lets dance, för mig har det varit underskattat men det verkar ju kul. Bra personer som är med iår. Nej så jag ska kolla ikväll hade jag tänkt.

Lugn kväll ikväll, först mysig taco middag med mamma syskonen och deras vänner. Pappa är på handboll. Sen tror jag att jag ska ta och spedera min resterande kväll tillsammans med en vacker kvinna vid namnet Elin. OM MAN FÅR TAG PÅ UNGEN. Vet faktisk inte varför hon har en såkallad mobiltelefon, för henne verkar den inte existera. A & M kanske inte har någonting för sig? Lets see...

Nu ska jag ta en rejälv varm och ur skön dusch, inte lukta usch.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0