Idag Lördag igår fredag

Efter att ha käkat en underbart go sallad på Toscana tillsammans med Per Simon och Viktor kom mamma och hämta mig, tog det bara chill tills Elin och Madde påminde mig om att vi skulle ta 20 över bussen till Coop för att köpa godis, så jag slet upp mina små vackra syskon upp för backen för att följa mig. Men nej, bussen gick inte(såklart) så vi gick mot stationen för att hinna med bussen till coop, men vi missa den(såklart). Det sluta med att vi gick till video butiken och köpte godis. Sen gick såklart inte bussen hemåt så vi tog en runda till steninge. Bussen stanna såklart så iställe för att frysa gick vi till Jacob och hans port. 

Nu är vi iallafall slutligen hemma hos Elin, kollat en traditionell film. Även fast jag somna så är den grym! Pearlharbor folket, om ni inte sett den och gillar kärleksfilmer så kolla! Den är ju i och för sig gammal, så ni har säkert sett den...

BTW, jag måste köpa ny telefon, för levnadstiden börjar gå utåt för min gammla orange phone. I'm gonna miss it! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0