Ingen är prima perfekt

Kom för ett tag sen hem från träningen, den var faktiskt rolig. Vill bara att äckelblåsorna ska bort nu!
Aja, jag har precis städat mitt rum, nu är det jääätte fint. Det är faktiskt rätt kul att städa när man spelar hög musik och ser resultatet efteråt. Så hörrni, sätt igång att städa det är kul......

Iallafall, jag Anna och Elin pratade om att vi skulle sommarjobba iår, eller ja det är ett måste. Men vart? Jag jobbade för Robban förra året och städade i Sigtuna och valsta, fick 800 per helg. Då ska jag säga att jag städade i max en och en halv timme och bara i Sigtuna för det mesta, för Robban tog valsta så det var ätt förtjänta pengar. Men det var inte särskillt kul, för man skulle vara klar innan tio. På en lörda och sönda hela sommarlovet. Men so what vad gör man inte för pengar? Man kanske ska ragga upp samma iår igen? I will seeee.


Kommentarer
Postat av: maddelito

sv: den hade jag glömt! :D den tar vi med :)<3

2010-01-07 @ 21:56:27
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0