jag är smart ibland

'

Jag har installerat spotify helt själv, elller ja hade lite kontakt med Madde och Elin på fb men det räkas inte.
Släcktmiddagen är iallfall över, vi åt -farmors-underbart-goa-sås. Den är helt oslagbar, speciellt till rådjurskött och färsk potatis. Muuums! Tack farmor!
Har iallafall beslutsångest nu inför mitt köp av ny telefon. Jag ska iallfall köpa en billig telefon. En sonyericsson. Den förstår jag iallfall. Jag ska beställa en innan kvällens slut iallfall!

Aes. Följ ditt eget hjärta. Antingen allt eller inget.


Kommentarer
Postat av: eg

hello ditt snyggo. Jag är på att köpa ny mobil jag med. Jag tycker den röda verkade skit bra! BUY IT!!!!

2010-01-03 @ 19:52:40
URL: http://elingu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0