Jag säger bara muuuuuuuums

Kom precis hem från skolan och handbolls träningen. Dagen har rullat på fort och just nu sitter jag och väntar på att min underbart goooa kladdkaka ska bli klar!

Jag får se om jag hinner upp till hallen för att kolla shaanghai playboys eller hur det nu stavas. Sen blir det iallfall bio ikväll tror jag. Det är ju inte helt säkert än.

Kan ju säga att min största irritation gick ut på Willys idag. Herrigud. Vi stod i samma kassa i typ tio minuter utan att kön rörde en centimeter på sig. Vi skulle ha köpt godis. Men icke. Vi fick lämna kvar det för vi var tvungna att ta bussen till handbollen.

Efter handbollen gick iallfall jag och Elin och köpte världens goast juice/smoothie. Proviva såklart. Nej men nu ska jag gå och kolla till min lilla baby i ugnen. Bye :)


Kommentarer
Postat av: maddelito

Ser väldigt gott ut ! :D haha

2010-01-22 @ 15:48:50
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0