Min kväll

Japp, min kväll vart som sagt inte riktigt som planerat. Först åkte jag och Elin upp till hallen och kollade fotbollen tillsammans med Madde. Kan ju säga att jag var riktigt snäll som tog med mig min nybakta kladdkaka och delade med mig till folk på läktaren... Efter fotbollen åkte jag och Madde hem till mig och åt. Oxfilé, potatisgratäng, berarnesås och typ grekisk sallad, tomat och lök men nån olja... Skiiiiiiiiiit gott var det.
Efter maten kollade vi klart på handbollen. Fy va irriterad jag blir men a. Sen var det dags för Maddelito att dra sig hemmåt till sin mamma. Då gick jag vidare till Elin och vi åkte vidare med buss till Coop. Var där i kanske 45 minuter sen kom Anna. Vi åkte hem till mig. Och hade myys. Haha har gjort flera videosar som vi försökte lägga upp på fb men det gick inte, jag ska försöa senare....  

Aja, nu har ni fått reda på vad jag gjort den här kvällen. Intressant va? Så nu ska jag gå och lägga mig, i natt igen... ;)  


Kommentarer
Postat av: maddelito

HAHAHAH ni är ju bara allt för roliga! :D ja dom där videosarna vill jag verkligen se :) hahah

älskar er flickor!! <3

2010-01-23 @ 09:32:23
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0