Mysig dag

Min dag har hitills varit perfekt. Vaknade upp tillsammans med en kille som jag varit tillsammans med i sju månader. Vi försov oss, eller ja han gjorde det. För vad hade jag att stressa till? Iallfall ingen skolan. Haha.
 
Men när han tillslut kom iväg till skolan gick jag mot preem för att möta Elin, gu så mysig pratstund om allt möjligt. Vi drog oss mot arlanda gymnasiet där vi också mötte upp Anna ifrån Rosersberg. Träffade Madde och folket. Kanske var där i tio minuter sen började magen skrika om Mat på Prima eller va fan det hette. Vi alla tre fick ångest om vad vi skulle äta men det blev tillslut kebab för oss alla. GÖÖTTT. Vi hade en riktigt lång pratstund mellan sex ögon. Rikktigt bra att ha vänner som man kan prata om allt med. Det var iallfall mysigt. Vi satt kvar där i kanske två timmar? En och en halv kanske, så mycket sagt fick man.

Nu sitter jag iallafall hemma i ett relavitv varmt hem. Ute är det ju iskallt, och med tanke på att jag gick ifrån vikingahallen och hem så var mina lår otroligt frussna...

Aja, iväg mot träning snart då, 'dubbelpass' med upplandslaget. Eller om jag förstår det rätt så ska alla vara med idag, även de från vårt lag. Så det blir mycke grymt folk på våran träning.
Btw, jag och Per såg 8mile igår, grym film... 






Kommentarer
Postat av: eg

Min nya favvo bild, helt klart!

2010-01-07 @ 16:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0