natt info

Inatt vaknade jag utav att det small på mitt fönster. Och gissa om jag blev rädd. Jo tjena jag höll fan på att kissa på mig. Så jag sprang in till Fanny och Agnes. Haha och sov där. Sov och sov, jag var skiit rädd. Och bättre blev det inte att smsa min såkallade snälla pojkvän för han bara skrämde upp mig mer. ' Äh det är ju lugnt, det är säkert bara den där flickan som står och kollar på dig' Typ...
 Hon från Paranomal activity menade han då.

Nej så jag har inte sovit mycket inatt. Bara legat och hållt Agnes i handen och tänkt på äckliga skräck filmer. Det är så typiskt att man ska tänka på sånt när man väl är uppskrämt... Aja jag ska göra mig klar för skola nu. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0