OJOJ

Ja som ni förstått så överraskade vi Elin igår. Även fast hon fyller år imorgon. Och ja det vart lyckat. Hon ana ingenting och vart förvånad när Madde och Anna stod och vänta på henne utanför Fyra små rätter. Jag gick då med henne...  Vi åt gott, vi skratta, vi prata, vi umgicks och vi ägga...

Som tur va mötter jag upp pappa vi restaurangen så jag och Elin åkte med honom hem. Jätte skönt eftersom jag hade behövt gått annars. Så när vi kom hem blev det att hjälpa till galet mycke eftersom alla gäster skulle komma om cirka en timme. Gud vilken lyckad kväll. Många tjej vänner och mycket god Itaiensk mat. Super dag! Sen kom Per också, wonderful!

Aja lite missuppfattning blev det också. Det var väl inte riktigt meningen, och det vet alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0