Pappa, min pappa.

Idag den tionde januari fyller min kära far år. 40+ nu. Rättare sagt 44 år. ung och pigg som aldrig förr. Eller hur pappa? ;) Iallfall grattis!
Imorgon fyller min bästa vän Elin år, Joakim också, hennes tvillingbror då. Lite yngre än pappa, 28 år yngre faktiskt. Alltså 16. Sweet sixteen liksom. Övningskörnings åldern. Grattis båda syskonen Gustafsson.

Eftersom det blev en otrolig sen godnatt igår när vi gick och la oss runt fem tiden så är jag liiiite trött nu. Men kan ju säga att jag och Per har legat och degat hela dagen. Kollat mins två långfilmer. Ja per han rörde inte en fot på golvet förns vi sex halv sju. Det kallas att dega... När han väl gick upp var det för att vi skulle äta middag. Lunchen och all annan mat serverade jag honom. Snällt. Vi käka iallafall räkfrossa. MUMS! Sen åkte Per hem, jag duschade snabbt och kallt och nu ligger jag i min säng och kollar Wallander.

Ska snart sova, det är ju skola imorgon. BLÄ! Usch va jag inte vill gå dit och jobba i tråkiga böcker, knappt ha några raster och sluta sent. Men det är bara att stå ut. Det är ju bara en termin kvar på Bergius. En termin kvar i nian. Och om den vår-terminen går lika snabbt som höst-terminen så blir det grymt. För den här gick hur fort som hellst. Ur skönt.

Nej så nu släcker jag ner datan och kollar endast på TV. Godnatt människor :)

Jag säger ju det, ung och pigg som aldrig förr.

Här är då min present till Pappa, ölkorvar och en trisslott, som inte syns.


Kommentarer
Postat av: eg

haha tack underbara du. Älskar dig bff :-) <3

2010-01-10 @ 22:07:05
URL: http://elingu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0