Sverige-Slovenien

Nu är det dax att kolla handbolls EM, Sverige-Slovenien. Kom igen nu!

Jag kom iallfall hem från träningen nyss, det blev en dusch sen kollade jag på damerna en halvlek. Träningen var lugn, vi körde minihandboll och typ en helvtimmes fys, så det var riktigt skööönt! Skolan var väl som vanligt förutom att Elin och Anna iggade mig under ett tag där. Bara för att jag inte var i deras grupp på tekniken. Töntigt va? Ja... ;) Jag Ludde och Karlberg ska måla om toaleten i skolan. Snacka om att utnyttja sina elever till skolans fördel. Haha nej men det är faktiskt kul så det gör ingenting. ;)

Nej nu ska jag kolla på handbollen, Sverige leder ju fan med fyra bollar. Sen blir det PH!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är söt stumpis ;-) haha

2010-01-19 @ 21:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0