Torsdags kväll

Godkväll bloggen. Ibland undrar jag verkligen varför jag ens skriver blogg. Våran första blogg var ju mer på skoj om man säger så. Men den här. Det vart ju som en vana ibörjan att skriva. Men inte längre. Har inte tid. Och vad skriver jag om? Typ vad jag gör på dagarna. Jo me det är ju intressant ;) Det är en slags dagbok... Äh, jag gillart.

Ja idag har jag då vart i skolan som alla andra vardagar. Lektionerna gick relativt fort så det var skönt. Ett engelska prov skrev jag också. Gick väl sådär. Egentligen är det rätt skönt att skriva prov. Tiden går fort och det är tyst. Får väl se vilket resultat jag får, hoppas verkligen inte på ett ig. Usch...

Jossans fula foto på mig på facebook är borttaget också Tack Jossan och Icke tack Madde, hon som taggade typ halva Sverige på den bilden. Måste betyda att den var otroligt ful... Tack.
Endå var jag snäll och ställde upp och färga Maddes hår. Hoppas det vart svart. Det passar du bäst i! Jag tycker faktiskt också att Miranda Larsson ska färga sitt hår mööööööörkt för det är skiit snygg. Like back in the days. Anna färgade sin utväxt också btw.

Nej men nu ska jag gå och lägga mig i tid så att jag orkar den korta dagen iskolan imorgon. Så gonatt. Vi hörs imorgon, får se vad som händer då liksom? ;)


Kommentarer
Postat av: maddelito

Nej bilder var INTE FUL matilda, jag tyckte bara den var otroligt rolig! :)

Ja men du är BÄÄST, Tack för det, och Ja jag kan inte säga att det är en Annan färg än SVART, Shit, Haha<3<3

2010-01-21 @ 22:19:47
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-01-21 @ 22:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0