Tvillingarnas dag

Kom precis hem från skolan, sprang som en idiot ner för backen när jag gått av bussen för att hinna se typ säsong 2, one tree hill. Jag älskar verkligenden serien. Aja, skolan var väl som vanligt. Redan två läxor. Men det är bra, jag ska ju skärpa mig. Min sista termin ska bli mer plugg och jag ska få bättre betyg!

Sitter iallfall och kolla one tree hill med en macka och kakor, det är mums. Snart ska vi äta också. Måste ju ladda upp innan match. Bortamatch i Tumba klockan nio. KUL!


Ännu en gång, GRATTIS ELIN, UNDERBARA MÄNNISKA!


Kommentarer
Postat av: eg

Haha du är rolig du. Tack för femte gången ;)



ÄLSKARDIIIIIG <3

2010-01-11 @ 16:24:28
URL: http://elingu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0