Var ju tvungen när jag såg Maddes rubrik

OM DIG:

Namn - Matilda
Bor - Gult hus
Syskon - Två småtjejer
Född - 1994
Ögonfärg - Blå/grå
Längd - 168/170 cm?
Sko storlek - 38/39
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - Tvilling
Hårfärg - Blond
Födelseort - Märsta



DAGENS:

Låt - Be mine- Erik hassle & Ellie Goulding
Saknad -  SOMMAR
Kläder - t-tröja och shorts
Mat - Ägg och räk macka
Göra sen - SOVA

SVARA ÄRLIGT:

Tycker du om att plocka svamp - Äh nej. Bara blåbär... Nat
Tycker du om godis? - JAG ÄLSKAR GODIS
Hur många gånger i veckan äter du godis - Det är många
Äter du oftast nyttig mat - Inte under skolgång
Tycker du att du själv är söt/snygg - Haha visst
Du ger mycket komplimanger till andra - Jadå, lagom
Är du nöjd med ditt förnamn - Ja fakttiskt
Tycker du att du själv är smart - Verkligen inte
Vad är det sämsta hos dig - Hemligt
Vad är det bästa hos dig - Min lilltå
Har du bra självförtroende - Nej
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Kanske 1-2 på vardagar
Gillar du dina grannar? - Ja de är mina kusiner så
Gillar du skolan - Verkligen inte skolan, men klassen
Har du någon gång skolkat - Jadå...
Spelar du något instrument - Noopppe
Har du några tatueringar - No
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Kanske 50?
Tycker du om djur? - Ja, speciellt min vovve

BRUKAR DU:

Sova - Yes box
Ta mediciner du inte borde ta - Nepp
Snusa - Absolut inte
Klä dig i svart - Nja, inte så ofta
Lita på folk - För det mesta
Drömma mardrömmar - Ja faktiskt
Gå i skolan - Ja men hatar det
Gå i kyrkan - Ja, iallafall det här vinterlovet
Ljuga - Inte ljuga, men skojja
Vilja dö - Varför skulle jag?
HAR DU:

För många vänner? - Haha absolut inte
Skadat någon? - Det gör jag nästan varje dag och det är underbart
Färgat håret? - liiiiiiiite för många gånger
Några piercningar? Bara hål i öronen
Några tatueringar? - Nej
Egen dator - Nja, Nej
Gjort bort dig rejält? - Det har jag, rejält...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0