Days like this is wonderful..

...ja helt underbar morgondag och dag!
 Morgondagens kväll spenderades alltså hos Madeleine tillsammans med Elin och Anna. När jag kom dit så hade söta Madde bakat sin helt otroliga kladd-kaka. Även fast man intalar sig själv innan att man inte ska äta så förbannat mycket så går det inte att motstå hennes bakelse. Den är fan världsklass! Men efter fikat så kollade vi den senaste beck. Den var jäääätte bra och faktiskt lite skerry..

Senare mötte jag upp min underbara pojkvän. Han hade vart ute och sprungit så vi duschade när vi kom fram till SöderG. När jag sen kommer ut ifrån duschen och går in i hans rum så har stumpen släckt ner, tänt ljus och gjort iordning ost, kex och vindruvor... Han är bara för söt han!

& idag när jag kom hem så hade min gulliga pappa och syster vart och köpt skor till mig, så jag flög igenom träningen. Jätte rolig träning faktiskt..



Kommentarer
Postat av: madds

Vad söt du är matilda! :)

Vad bra att du tyckte om den och jag visste ni skulle tycka filmen var läskig! :)

Det var ju inte den sista beck, ja skojade ju bara med er :P



Skoorna är enormt snygga! :O

puss på rej <3

2010-07-01 @ 22:07:49
URL: http://madds.soclog.com
Postat av: elin

Jag är så glaaad att du har börjat blogga igen stumpis!! :D LOVE to you <3

2010-07-01 @ 23:19:03
URL: http://elingu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0