i have my answers to my questions

Love days whit big suns.

Min dag startade väääldigt tidigt, då på grund av att jag skulle jobba. Denna gång hade jag stor hjälp till hands, mina bästa vänner. Hur snälla som hells som ställer upp och åker till valsta och sigtuna vid åtta på en lördags morgon. Love to you guys! Vi gjorde arbetspasset till någonting mysigt, super mysigt. Köpte jordgubbar, körsbär och åkte till vofflan och beställde en varsin glass, utom G som tog åt sig en tallrik voffla. Om jobbdagarna vore såhär mysiga skulle jag kunna jobba oftare!
Solat har jag hunnit med också, på Gs tomt, vi gick ner till barnsålder och satte på vattenspridaren. Roligt men barnsligt... ;)

Snart bär det snart av till Kista med ett gäng brudar iallfall. ECLIPSE! SOM JAG LÄNGTAT!!!!
Vi kollade tvåan igårkväll för att fräscha upp minnet lite men nu jävlar ska jag se trean. Muuums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0