TRÖTT

Om en vecka och en dag, då är jag hemma ifrån turkiet. Då ska jag lägga in en massa bilder ifrån den här sommaren. så hang in there!

Nu i två dagar har jag varit hemma hos mina underbara morförädrar ja alltså mormor och morfar. Tillsammmans med mamma har jag sovt där i deras källare, det är nämligen så att jag har drabbats av halsfluss.. B B L L L L ÄÄÄ Ä ! Har haft 40graders feber, ont i huvudet, ont i halsen, frossa och bara allmänt svag... Tur att jag har mina nära och kära! Hoppas bara inte de också råker ut för samma sak, det var ju nämligen av Per jag fick mín halsfluss... Fast nu har jag fått medicin så ja kommer sluta smitta imorgon.

TURKIET IMORGON DÅ! TAGGAD SOM ALDRIG FÖRR!


Kommentarer
Postat av: elin

Gummmsiss!!! Du kommer ha en underbar vekca i turkiet med din underbar p-vän. Hoppas du blir frisk tills imorgon, det är nog jobbigt att sitta på ett plan med hög feber. Jag saknar redan tills du kommer hem;)Då jäklar ska vi dom tre veckorna som återstår göra till de bästa veckorna på hela sommaren. Jag älskar dig! <3

2010-07-23 @ 19:38:02
URL: http://elingu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0