Let's pretend that it was yesterday

Känns som igår, att man loggar in på Blogg.se, skriver några ovisentliga rader, lägger upp en alter ego bild och stänger ner datan. Förr kändes det mer som att de var tvunget att skriva. Men inte nu.. Ibland hamnar jag här framför tanjentbordet för att skriva lite, men raderar allt och loggar ut. -Det här är inte min grej att blogga. Men som nu, nu VILL jag bara in och få ur mig lite.

Så midsommarhelgen, för måga har den nog varit fullspäckad. Inte min, jag har inte gjort mycket alls bortom mitt hus. Förutom 'sill' middag hos kusinerna, det var mysigt.

By the way så är en Turkiet resa inbokad i sommarkalendern, vecka 30 så far jag iväg med underbara familjen Ohlsson Svanberg. Den ser jag fram emot grymt! Till Alanya ska vi. Det verkar vara årets utomlands ställe. Hur många som hellst verkar åka dit, jag själv har inte varit där, men hoppas på fint väder och billiga stuffs att köpa hem. Men fram för allt en hel vecka med ett eget rum tillsammans med Peris!  Läääängtar...... Men först på kartan står Partille. Ta mig till Göteborgs hettan, sönder skrapiga ben, fyllda vattenflaskor och en grusig handboll, jag älskart! Tillsammans med mitt underbara lag så kan nog ingenting gå fel. Vi har alltid kul!


Just nu ligger jag i min super sköna säng, ensam hemma med min lilla puppie, okej nej han är ingen puppie han är en stooor hund. Jätte skönt faktiskt. Om ett tag tar jag Maddes söta mopped till SöderG. Vi kanske hörs! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0