Äntligen

Kom nyss hem ifrån en tråkig och sur bortamatch mot GT. Äckligt avslagen och död kan man säga, men så är de ibland. Det var den sista serie matchen, nu väntar slutspelet. Looking forward! Men här näst kommer GÖTEBORG, imogon. Men nästan hela laget, hur kul är inte det då? AS KUL. But im gonna miss my litle floppise!
Nej men så jag har handlat till bussresan, den kommer ju ta typ sju timmar (jag kommer sova mer än hälften)? Nä kanske inte så mycket men aa, det vart två frallor med kyklingröra i och tomat, och en liiiiten söt greksallad. MUMS!

Annars har skoldagen gått galant, morgonen startade finfint imorse. Jag och Anna skulle då ha våran egna idrottslektion. And gues what!? Vi fick MVG. Det är sällan Matilda Lundin får de liksom. Typ tredje gången. Men andra för iår då jag fick det på min svenska nationella första gången :-D WIIIOOO! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0