El Stockholmo

Tjaba tjena och godmorgon!
Min väckarklocka blev då när min kära mor ringde och påminde mig om att vi syskon skulle in till Stockholm för att göra stan, tillsammans med mamma då. Så det är där jag ska spendera min dag. Vi ska väl käka lite, kanske shoppa och gå på bio. Vi får väl se. Bara ha en tjej dag tillsammans. Det är inte ofta liksom.
Så jag ska vägleda min små kära två syskon till mammas jobb, och jag undrar hur f'n det ska gå, jag har fått en vägbeskrivning dit. Men aa vi får väl se vart vi hamnar.
Just nu är jag iallfall hemma hos Per, har precis duschat och käkat lite frulle. Bion som vi var på igår var shhhiiit rolig. När vi väl kom till kista så hade alla enat sig om att vi skulle se Shutter Island. Men när vi väl ska beställa biljätter så är det fullt. BLÄ. Så det fick bli farsan. Men det gjorde ingenting för den var somsagt jätte bra.. En riktig sommar film egentligen. VILL HA SOMMAR NU!


Kommentarer
Postat av: matilda lundin

fan vad min älskling är snygg då !! <3

2010-03-04 @ 21:49:02
Postat av: MKL

vem kan detta vara?

2010-03-05 @ 13:07:26
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0