Fredags mys

Det här lovet har verkligen gått jätte fort, även fast man inte gjort särskillt mycket. Men jag tycker att det har varit jäkligt mysiga dagar.

Gårdagens tripp till el Stockholmo blev jätte mysig, börja med att vi mötte upp mamma på hennes jobb. Min vägledning från Märsta till Engelbrecktsgatan gick förövrigt rätt bra förutom att ja satte mig och mina små syskon på fel Tbana. Men vi kom iallfall rätt tillslut och det var ju huvudsaken. Ja sen käka vi some Lunch/midda, handla some stuffs, fika och åkte tåg hem. Tjejdagen blev alltså lyckad!

Senare på kvällen kom Per hit, han hade hyrt film så vi kolla på den och käka guuudis. LA gigolo såg vi...

Idag har jag Per och Elin vart och tränat. Först sprang jag och Elin till hallen, mötte upp Per där så körde vi lite styrka. Det var väl mest Per som körde styrka eftersom vi var trötta efter vår löpning i det snabba tempot. ;-)

Nu
väntar en varm dusch och sen middag med la familia. -rostbiff med potatisgratäng och sallad!


Kommentarer
Postat av: eg

GOOOD MAAAT ;) Och jag håller med om att vårat springtempo var världsklass ;P

2010-03-05 @ 18:10:14
URL: http://elingu.webblogg.se/
Postat av: kuken

el Stockholmo ?

2010-03-05 @ 23:11:54
Postat av: MKL

stackare vet du inte vad ordet ska föreställa? Pooryou. . .

2010-03-06 @ 16:11:31
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0