hemma

Nu är jag hemma efter en halv fredag i Stockholm, Östermalm. Riktigt stolt över dig tjejen! Du är super duktig. Nu väntar vi bara på uppdatering....!

Jag vi slutade väl skolan runt elva. Hur skönt som helst. No provet måste ha varit bland det lättaste som funnits bland tiderna så jag blir rejält besviken om jag inte får g. Till lunch i skolan vart det påsklunch med både det ena och det andra. Madde som kom lite senare vart faktiskt lite imponerad ;-).

Nej men så efter skolan for vi vidare till Stockholm, åt på ett jätte mysigt caffé. Det var jag Madde Elin Anna och Joakim. Madde fixade till och med en klipp tid där inne i Stockholm, hon är förmodligen klar nu. Jag och Joakim åkte hemm tidigare för just nu är jag barnvakt och Joakim orkade inte vara kvar. Så när vi väl kom till Centralen så missar vi tåget med ungefär en sekund. PISSIT! Men de var väl skit samma för när vi kom till Märsta fick jag skjuts hem av Roger och Jessica. Dom är så snälla dom! Tack :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggobert!

2010-03-26 @ 19:19:22
URL: http://elingu.webblogg.se/
Postat av: maddelito

Fin fin dag! :D <3

2010-03-26 @ 21:48:14
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0