I am free from this shit called bloggning

Okej nu är det såhär. Att blogga, det är inte roligt längre. Finns liksom ingenting att skriva om förutom min vardag. Intressand.. Nej så jag har nu kommit fram till att jag bara ska skriva när JAG känner för det. Så här på min bloggisch så kommer jag att miska inläggen..

Haha ja nu börjar ju det här igen om min vardag, men aa det blir väl ett nu innan vi åker till Järvsö i övermorgon. Jag Anna och Elin praoar ju. I vikingahallen. Haha no life liksom. Nej men det är skönt och ännu mer skönt. Vi har nästan inga tider att passa och det vi ar gjort har varit relativt roliga saker, vi har klippt ut tidnings utklipp och gjort en mapp/pärm utav det. Sen har vi gjort fint bland alla kläder på kansliet. Det sista vi gjort idag är att få in alla medlemar i skånela i ett register. Idag har också jag och Anna varit och srungit. Hurtigt. 

Imorgon blir det packning för hela slanten, inte för att vi ska vara borta så länge utan för att vi ska åka skidor, vilket betyder mycke stora kläder. Vi ska till söta lilla Järvsö i fyra dagar, och Peris ska med! Great!

Jag kanske ska ta och starta en bildblogg, för bilder kommer nog läggas in så ofta som möjligt!


Kommentarer
Postat av: eg

R.I.P Matildas text bloggisch :-(

2010-03-30 @ 21:40:35
URL: http://elingu.webblogg.se/
Postat av: maddelito

aa håller verkligen med Elin där! /:

vad ska man nu läsa? det är ju din vardag som är intressant! :)

men hoppas du bara tar ett kort uppehåll, sen skriver mer sen, me like! :)

2010-03-30 @ 22:08:23
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/
Postat av: maddelito

" och den där bilden var skiiit lik fanny" :O

hahahaha

2010-03-30 @ 22:13:17
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0