I S V A K

Då var årets första bad avklarat, underbart kallt. Det traditionella börjar bli att jag hoppas först, och de gjorde jag. Jiiises vilken chock man fick, även fast man gjort de förut. Man kopplar bort allting och koncentrerar sig bara på att komma upp. Skar mig på isen gjorde jag också. Fast de var bara en liiiten skråma. HAHA roligast var endå Elin och Viktor. Elin 'ramla' i när hon skulle sträcka sig efter sina ispiggar som låssnade. Och Viktor han tog ett bamse hopp så det såg ut som om han inte viste vart han skulle ta vägen sen. Nej de va roligt. Lollo och Anna har videosar och bilder så de kanske kommer lite senare.

Nationella gick väl sisådär. Läsförståelsen var iallfall lättare än hör då ja knappt fatta nånting. Så vi får väl se hur de går.. Stackars Patric blev sjuk inatt och missade det. Nej nu ska jag dricka varm chocklad och mackor som pappa gjort iordning, sen ska jag till Per tror ja. Sen blir det match i Väsby. Seeeu!

Ungefär såhär såg de ut, utan stege och mycket längre spring väg till bastun. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0