Jaani...

Nu har jag och Elin kommit fram till att det ska bli ett inlägg om dagen, inte mer eller mindre. Kanske någon enstaka gång. Låter bra ;-)

Nu börjar tröttheten stiga fram ifrån i helgen. Jiiisses va trött jag är och har varit hela dagen. Men det är det värt. För helgen har varit underbar nere i Göteborg, underbart folk att umgås med. Plus bra matcher. Och  jag måste ju säga att vi måste ha varit helgens grymmaste klack. Killarna tyckte att det kändes som om de var i sin hemmahall. Alltså måste vi ha varit duktiga!

Det enda dåliga med helgen var när det var ungefär en timme kvar av bussresan. Då jag och Marcus låg och sov, jäääääääääääätte gott. Plötsligt hör man Madde och Sigge blåsa i deras j'vla tutot. Gissa om vi blev arga... Mest Marcus. Och Maddes ursäkt. 'Det var min plikt att väcka er'. haha.....

En väl förtjänt fjärdeplats killar!


Kommentarer
Postat av: maddelito

HAHAHAHA, det var ju så jävla klockrent! :)

Jaa, ni skulle ju vakna då! haha

2010-03-22 @ 21:01:39
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0