Kvällsmål

Nej nu ska jag snart sova. Sitter och pratar med mina två käraste för tillfället på facebooook. EG & PO;-) Om jag nu kommer kunna sova, kollade Criminal Minds. Och visst nej det är ingen skräck serie men jävligt äckligt avsnitt. Handla om en psykopatisk kvinna som kidnappade unga flickor i smal size för att göra om dem till dockor. Hon sydde klänningar till dem, målade dem med smink och sydde fast löshår i deras skallar. När hon sen dödat dem så häge hon ut dem på olika ställen, en på en gunga. Nej de tycker ja är äckligt.

Ikväll har också mamma bokat resa till Österike en vecka under nästa sportlov. Wonerful. Får se till att repa mina så kallade skills nu när vi åker till Järvsö om tre veckor! ;-) Annars får man ju lära sig av den bästa, Per Ohlsson som säger själv att han är grym på skidor... hummm

Brunett till hösten ska ja bli också. -.-


Kommentarer
Postat av: Anonym

neeejjjjjjjj blondin ska duu va

2010-03-12 @ 08:03:52
Postat av: maddelito

JAAAAA; FAN VA RÄTT MATILDA! :D

2010-03-12 @ 08:59:13
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

snyggast i brunett

2010-03-12 @ 14:27:55
Postat av: Anonym

blond:D

2010-03-12 @ 17:53:39
Postat av: hm?

BRUNTBRUNTBRUNTBRUNT!!!!

2010-03-12 @ 18:25:11
URL: http://jagtyckerduskahabrunt.blogg.se/
Postat av: lisa

nej matilda!! du passar bättre i blont :(

2010-03-18 @ 22:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0