OJ OJ OJ

Nu va de länge sen. Och min förklaring är att jag inte haft tillgång till dator. Hela familjen har nämligen vart i Lund från fredag till söndag. Och självklart så skulle dom ha med sig datan. Och våran stationnära data har inget virusskydd så den kunde ja inte vara vid.

Men aja, min helg har rent ut sagt varit fantastisk! Helt underbar. Har spenderat tiden med mina bästa vänner. På fredagen hade bara jag och min älskade pojkvän de mysigt. På lördagen kom folket hit, hade lite rajtantajtan. Nej men de va roligt. Fast de vart en sen och kort sleeptime. Vi somna väl runt sex och vakna vid kanske halv tio. Wonderful.... På söndagen väntade dömning på tre matcher och två egna matcher. Jag SPRANG till hallen för att hinna. Hurtigt. Så där spenderades dagen och de var också mys. Per sov här i natt och mamma och pappa kom väl hem runt tolv.

Så nu ska väl veckorna rulla på som vanligt. Och bilder från helgen kommer senare! Nu ska jag äta. SEEU!


Kommentarer
Postat av: maddelito

Det var underbart, tack! <3

2010-03-15 @ 20:53:51
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0