Oj vilken härlig dag!

Rubriken säger det mesta. Underbar sol vi har i Swwwedenburg. Hoppas den håller kvar till sommarn, untan snö. Idag har jag och Elin hittat på sjuka saker, den börja med att vi gick hem till mig, skulle gå ut och gå med Yeppe. Det sluta med att vi stod från ett staket och hoppa ner i snön som små barn, haha det var jätte kul. Och ibland ska man få vara i den lilla åldern. Underbart.. Men dock så hade vi ingen kamera med oss då, så vi bestämmde oss för att ta en skidtur i den vackra solen. Slutade med att Elin ralma 12 gånger och jag bara en. Hurtigt av oss att åka längdskidor tycker jag!

Snart ska vi äta här hos familjen Gustafsson, alltid go mat här, a la Roger. Sen ska jag skynda hem till Yeppe sen iväg till hallen.

Här kommer lite bilder ifrån när Elin faller om och om igen...






Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHAHA ELIN DÅ xD <3

2010-03-13 @ 11:10:19
URL: http://shitbulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0